Genmab — Oktober 2014
-
Carnegie køber da lidt nu. Men ikke meget tempo de har på de forskellige
-
Solsen de sagde heller ikke noget om opkøb på CC. De sagde bare de havde meget store planer indenfor oncology. Og de står til at skulle hæve deres årlige R&D med knap 500-600 mio. $ årligt de næste 2-3 år. Så får de først succes med en af genmab platformene har de store midler til at comitte big time
-
undrer mig lidt at Jannsen ikke hopper på HexaBody når de har så god succes med Duobody og Dara
-
Det må nok være fordi de ikke ser det store potentiale i den platform så
-
Fint at se Carnegie med igen
-
Ser godt ud nu. både anonyme og carnegie som købere
-
faktisk en ok dag. mon det er novo der trækker os den anden vej idag? virker ihvertfald sjovt vi falder og stiger sammen med novo
-
personligt tænker jeg det har noget med fund balancing at gøre ifht. biotekindeksfonde
-
vi nærmer os ny high
-
25 feb.15 Frankfurt: Michael Bauer: Transitioning Humax-TF-ADC Into The Clinic –Maximising The Clinical Knowledge In Early Stage Development. Mechanism of action of HuMax-Tissue Factor-ADC. Translation of preclinical research into the clinic. Patient selection - why, when & how
http://worldadc-europe.com/agenda/day-two -
spændende spændende. hvad udleder du deraf ?
-
Glæder mig helt vildt til de første data i 2015 herpå
-
Svært at vide, om man kan udlede noget, men for to dage fortalte holdt Paul Parren i San Diego om: Progressing an Antibody-Drug Conjugate Targeting Tissue Factor for the Treatment of Solid Cancers. Så man kan vel forsigtigt udlede, at det kører efter planerne. http://worldadc-usa.com/agenda/day-2
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind