Genmab — Oktober 2014
-
ja han kan ikke blive ved at fortælle de er de bedste
-
han skal vise det
-
Revlimid omsatte for 1.300 mio. $ i Q3.. Dette svarer til 5,2 mia. $ annualiseret. så stort marked dara vil ind p
-
på*
-
Lilly indgik mindre aftale med Zymeworks i januar 2014 ca. samtidig med at de indgik forskningsaftalen med Zymeworks - så enten døde muligheden i går eller også kommer der en aftale med Lilly meget snart er mit bud (det kunne være udenfor cancer).
-
-
ja jeg syntes godt nok også vi skal have de teknologier med længere frem.
-
pt. er det jo nærmest kun Jannsen aftalen der trækker...
-
problemet er hvis både Kirin og Lilly hopper fra så er det altså ikke godt !
-
Især fordi det første forskningssamarbejde omkring duobody+ADC også røg i vasken...
-
Min forhåbning er at de har indgået nogle aftaler på hexa og eller duobody men at de fortæller om denne i kvartalsrapporten
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind