Genmab — Oktober 2014
-
jeg kan ikke lide vi ikke har anonmyus med os mere. Afventer lige et par dage og ser om de fortsætter salget. men uden dem så vil en større korrektion give os et kæmpe slag ned
-
Når det er sagt er vi ved at være meget tæt på news. 14 dage til regnskbaet og abstract release.
-
og salgstal onsdag
-
Heldigvis er jeg lont term investor. Så er langsigtet i alle mine aktier. Men prøver altid på at hedge mig med shorts og optioner når jeg mener det generelle marked skal ned
-
235 er ok indtil videre. Vi er altså oppe ca. 5% ÅTD hvor markederne generelt er på -3 til 0% ca
-
Ja dem jeg solgte i 248 kr købte jeg tilbage i 233 flere måneder senere. At det jeg så i mellemtiden har købt er faldet en del er så en anden side af sagen. Mon AA holder den nede af en årsag - de burde jo bare lade den stige når de over længere tid har købt. Medmindre de skal holde den under 260 kr sådan så folk syntes 350 kr. er en god pris for aktien.
-
man skal jo også huske at det kan være en hedgeforretning for dem som de normalt laver. Altså short genmab og brug provenuet til at gå lang en anden biotekaktie.
-
så det være de blot mener de har fundet en anden biotek som de ser større potentiale og så laver finansiereringen ved at shorte genmab
-
mon ikke han venter på dara
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind