Genmab — Oktober 2014
-
jeg tror også på en mindre stigning ifht. Q2 og så en større til omkring 45 i Q4
-
men tror stadig de får svært ved at nå guidiance
-
Det er reelt positivt for genmab at de ikke har fået deres milestones endnu nu hvor $ prisen stiger og stiger
-
også £ er steget en del hvilket heldigivs giver os lidt ifht. ARzerra
-
Bluecrest kan virkelig risikiere at blive fanget hvis ikke de udnytter nedturen til at få lukket shorten
-
jojo men den eneste ting de ikke har er tid
-
vi har 3 uger til abstrackt release. Og fra og med 15/11 kan dara filing reelt komme anytime (studiet var færdigrekruteret primo maj)
-
Jeg kigger stadig en del på Zealand Pharma. Men syntes stadig det er 6-12 måneder for tidligt at gå ind i den. omvendt har de altså pt en markedsværdi der svarer til 10% af genmabs samt 1/3 af bavarian nordics
-
og zealands guldkalv er jo stadig lixilan hvor approval først er omkring ultimo 2016 så der er god tid at løbe på. Der begynder Elsiglutide og Danagaptide forhåbentlig også at være længere fremme. Så jeg har god tålmodighed mht. Zeal endnu... vi ved fra genmab at det er farligt at købe sig ind i casen lang tid før de når breakeven
-
jeg elsker fredag. altid en god genmab dag
-
farlige frank køber ind nu. Så er det vidst med at få solgt

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind