Genmab — September 2014
-
Problemet er at Jan IKKE vil sælge. Det er selvfølgelig bestyrelsen (og derigennem aktionærerne) som bestemmer. Men Jan har flere gange sagt han ikke syntes det er ideelt at genmab bliver opkøbt fordi han mener der er så stor værdi i genmab
-
men selvfølgelig vil en 100% præmie få alle til at tænke sig godt om :)(
-
Jeg vil også helst vi går i 1000 i 2020. Men altså 500 kr. i hånden i 2014 er svær at sige nej til
-
Best case er at 50% af aktionærerne siger ja og så kan vi fortsætte som børsnoteret med Jannsen som 40-50% aktionær ala Genentech/Roche
-
De er ikke agressive købere og det generelle marked ser VOLDSOMT nervøst ud.
-
Anonyme køber stadig godt ind
-
I er virkelig hardcore.... 500 er det ligefør jeg ikke kan tælle millioner på en hånd, så tror sq jeg ville sige ja tak. Ihvertfald til at sælge halvdelen

-
Kører anomyus os over 250
-
jojo.... Men 500 idag eller 1000 i 2020 er jo nærmest det samme
-
Men jan vil gerne at vi bliver et Alexion/Regenerion om 10 år. Det svarer til ca. kurs 3000.... Men så skal teknologierne og ISÆR de to ADC programmer også gå lige igennem og blive en succes
-
Når man selv kan booke 30-40% i gevinst så ligner det noget
-
Så gik den ikke mere med stigninger

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind