Genmab — September 2014
-
Jan er virkelig vild. Har lige hørt igen. De er igang med 2700 patienter med Dara men har allerede commited til over 3500 patienter og som Jan siger. de 9 studier de allerede har startet er kun et "snapshot" af hvad der kommer til at ske

-
Dejligt at vi måske allerede i år hører om planerne for non-mm. Tror jeg køber nogle billige calls til juni15 på forventning om 100%.....dara data, IND på et par duobodies, hexadeals, data humax tf adc, arzerra viser tænder - ja vi skal ikke mangle noget de næste tre kvartaler.
-
Sådan som jeg forstod dara pivotal siger han at Jannsen ikke vil offentliggøre data før de har hele datasættet færdigt og har snakket med FDA. Derfor kan de ikke nå ASH som late breaking. Han mener dog godt vi kan få topline data i en fondsbørsmeddelelse omkring ASH... Sådan hører jeg det
-
så er det nok rigtigt når vi begge forstår sådan
-
jeg har virkelig en god mavefornemmelse omkring fremtiden for genmab pt
-
ja det er nærmest to good to be true som dara udvikler sig. Kan huske ASCO 2010 mener jeg det var da vi fik de første dara data. Der var vi lidt imponerede. Men sidenhen er det bare step for step for step udviklet sig enormt til nu hvor jeg forventer 5 mia. $ i peaksale. Minimum...
-
det eneste jeg virkelig mangler er en moneydeal mere på teknologierne gerne hexa
-
det er altså over 2 år siden vi fik den sidste. alt vi har fået siden har været research collaborations
-
Har lyttet præsentationen igennem. Ikke meget nyt, men meget overbevisende. Der kunne godt ligge en overraskelse i CLL Maintenance studiet. Højsignifikant effekt i indikation, der ikke har en behandling pt, det kunne vel kaste en BTD af sig?
-
Omkring Duobody hører jeg det som om han faktisk foretrækker research collaborations, da det giver dem op-in rights istedet for cash. Mere værdi på sigt. Ca 29min inde.
-
Og dejligt at have Carnegie med igen. De nappede lige 8.000 stk. hen mod luk
-
Elsker også de siger additional RRMS studier. dvs. minimum 2
-
Kan også lide han siger "recruiting really actively" om revlimid phase III studiet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind