Genmab — September 2014
-
Jan var Chef for R&D da de planlagde Zalutumumab studierne som fejlede big time
-
Fair nok. Men det har de to altså ment de sidste par år også, fakta er at analytikere som novod og bowers har måtte nedjustere deres arzerra salgsestimater MARKANT de sidste 6-12 måneder så os der var mere Arzerra skeptiske har haft ret her
-
jeg tror Arzerra bliver en lille niche spiller indenfor cancer på MAKS 500 mio. $ og nok tættere på 250 mio. $ i salg. Til gengæld mener jeg godt der kan være potentiel blockbuster i autoimmun engang langt ude i fremtiden
-
men det er virkelig til grin du siger du er enig med Jan i at Zydelic+Arzerra bliver stort og samtidig anerkender du slet ikke den store trussel at Zydelic+Rituxan lige er kommet på markedet og at Rituxan er det klart bedst sælgende lægemiddel som har smadrer Arzerra fuldstændig de sidste 5 år
-
Hvad tror jan da omkring Arzerra. Hvad er Jans estimater?
-
Fakta er blot at alle de analytikere der havde travlt med at rose Arzerra på det seneste har haft voldsomt travlt med at nedsjustere deres estimater. Så dem der troede på Jans "dobbelt blockbuster" er der ingen af tilbage nu. Fint nok du helt blåøjet mener Arzerra bliver den nye gold standard indenfor cancer. Jeg har min tvivl.
-
ved du hvad hvis man skulle tro på hvad analytikere siger.. så ville man da først ha problemer med sine investeringer.. et godt råd har altid været at gøre det modsatte -:) tænk bare på dem der tror på "Farlige Frank & GS .. det må da græde snot nu !
-
alle indikationer? Rituxan sælger mest i FL og DLBLC. DLBLC er allerede fejlet
-
man skal ikke følge analytikernes kursmål. Man skal læse og forstå hvad de skriver
-
FL kan stadig være mulig. Men her satser Arzerra på Relapsed og data først i 2017...
-
Jeg forventer ca. 250-300 mio. kr. i Royalty fra Arzerra (cancer) som top. Og det er jo faktisk også fint
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind