Genmab — September 2014
-
-
Jeg er lidt utryg ved at de ikke snart kommer igang med rekrutteringen
-
Man kan håbe gentogen

-
rigtigt nok. Nervøs er heller ikke ordet jeg brugte - mere lidt utryg. det er virkelig lang tid siden det studie kom på CT. Det er mere fordi jeg har den tankegang at sætter de de nye studier igang kan det tyde på gode data i monoterapistudiet
-
Goldman Sachs var med på Zealands seneste Q2 CC
-
Mon de også tør vise sig frem hos Genmab ?

-
Det er jeg sådan set enig med dig i, men med mindre at fase II mono data bliver en katastrofe, så er jeg ret sikker på at man kører kombinationerne, da man formentlig stadig kan hamle op med Elotuzumab. Eneste grund til at afvente skulle i givet fald være, at man igen vil ændre dosis eller kohorten i en eller anden grad, men tror nu bare at de har gang i meget og detkræver rigtig meget koordinering.
-
btw hvis nogen af jer har interesse i zealand så er det en rigtig god kapitalmarkedsdag de havde. Fik først selv tid til at lytte til den igår aftes: http://www.wsw.com/webcast/cc/zeal.co/ har pt. ikke zealand aktier selv, afventer det rigtige tidspunkt som jeg tror godt kan gå en 12 måneder før kommer...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind