Genmab — September 2014
-
Men vi mangler at høre hvad de selv bruger deres teknologiplatforme til. Det er stadig Humax antistoffer de spytter ud
-
Jeg er dog vild med at de virkelig tænker sig om før de laver IND. At de ikke blot laver en masse IND'er og så håber det bedste men virkelig udvælger det bedste af det bedste. Det gør dog desværre også at vi ikke hører så meget om hvad der sker
-
Glæder mig til fredag. Altid dejligt at høre Jans optimistiske stemme
-
Selvom han ikke siger noget nyt nok
-
Ja. Men det kan først blive næste år tror jeg. Det mest underlige er at vi intet har hørt til Unibody. Der var en interview i dec. 2013 med Lundbeck hvor deres CSO sagde de stort set var klar til IND
-
Der er lukket omkring alt. Men så længe de gør det ordentligt er det også fint nok

-
De kunne også bare smide 500 kr. pr. aktie og købe genmab og så ejer de world class antidrug knowhow
-
Mon ikke Gild allerede arbejder med Hexa

-
Deres CEO har dog sagt flere gange de sidste par måneder at de ikke vil lave større opkøb. Men sådan er der jo så meget. de skovler jo Sovaldi penge ind
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind