Genmab — September 2014
-
så mon ikke der kommer en ny i cant resist investering
-
ca. der jeg regner med at ende.10.000 stk. til 1000
-
størstedelen er placeret i et selskab. og med renters rente bliver de jo mange penge værd

-
men altså. Hvis de først får succes med Humax-TF-ADC, Teknologierne og måske det nye AXL-ADC så er 1000 jo også kun første stop. Jan har jo sagt han vil lave et Alexion og Regeneron. Det er 30 + mia. $. svarende til kurs 3.000
-
Og min kæreste er fra østeuropa, de kan godt spare på pengene

-
troede vi lige kom derfra

-
Jan Winkel i Medwatch vedrørende den nye ADC aftale: http://medwatch.dk/secure/Medicinal___Biotek/article7016920.ece
-
Hold kæft et fedt interview. manden stråler at begejstring for alt

-
Jeg kan også lide at de gerne tager det step by step. Udvikler biksen roligt. Det første er vedvarende profitabilitet. Derefter at få højere %ejerandele og sidste step er så selv at kunne markedsføre og sælge produkterne
-
Der kommer Daratumumab, Humax-TF-ADC og Humax-AXL-ADC jo ligesom 1-2-3 i den rækkefølge
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Ved omvendt split samler man aktier til færre med en højere kurs. Novo og apmøller har lige splittet. SAS lavede omvendt split