Genmab — September 2014
-
Nu er aktiemarekdet ikke enten eller. Man kan jo sagtens være i genmab og danske bank. Genmab er en stor del af min portefølje men jeg har jo mange andre atraktive aktier end genmab. Så er ikke afhængig af succes til genmab.
-
en all in strategi i genmab er det farlige efter min mening. Men jeg syntes ikke det er farligt at smide op til 20-25% af sine midler i genmab hvis man er klar på risikoen og tror på aktien
-
-
Hvad er der med Hexa ?

-
håber du får ret. Genmab præsenterede HexaBody i december 2012 så den skal også til at vise sit værd nu hvis ikke den skal gå i glemmebogen. Den er snart 2 år gammel i markedet, så det er tid til at give et boost...
-
Hvilket genmab selv kan gøre hvis de kan vise en intern klinisk kandidat baseret på Hexabody eller en ekstern kandidat som de har forbedret markant
-
Det eneste vi kan håbe er at det er fordi han hæver baren. Altså han vil have større ejerandel
-
Genmab præsenterer både DuoBody og Hexabody her http://www.ibclifesciences.com/AntibodyEng/agenda.xml
-
This presentation will describe the efficient generation of stable bispecific IgG1 using controlled Fab-arm exchange (DuoBody
platform). We will address the effects of 1) epitope binding, 2) Her2 expression density, and 3) Fc-backbone on T cell mediated tumor killing in a proof-of-concept model using bispecific IgG1-CD3xHER2 antibodies.http://www.pegsummit.com/PEGS_Content.aspx?id=132825 -
Genmab ny aftale med SGEN om ADC
-
Nyt ADC-program vil blive rettet mod AXL, som er udtrykt på en række forskellige tumortyper
-
Mellem linjerne står der: "Det går forrygende med Humax-TF-ADC og derfor udvider vi nu"
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind