Genmab — September 2014
-
Nordeas analyse på 38 sider er virkelig gennemarbejdet og dokumenteret. Over 500 som "Blue sky" er ligeledes velargumenteret ud fra sandsynlighederne. Dertil skal siges at Humax TF-ADC slet ikke er værdisat - hvor han spår et stort potentiale senere. Duobody ser han bidrage med yderligere 3-5 mia i værdisætning på ganske kort sigt.
-
Nemlig. Som investor skal man kunne styre sin egen risiko. Når det er sagt har jeg jo selv en stor portion genmab og skal helt sikkert have flere ved gode Daradata.
-
Men der er garanteret mange der ligesom mig lige afventer dataene før de går hårdere ind, og det er jo også med til at køberne sætter sig på sidelinjen pt.
-
Ja det har jeg sukker.
-
Men jeg har tidligere haft en del flere (via CFD-kontrakter, turboer, call optioner osv.)... Men jeg vil ikke eje de gearede produkter henover Dara dataene, så de bliver nok sat ind bagefter
-
Celsius hvad hvis data er negative?? ved negative dara pivotal data vil kursen falde 50% efter min mening... Jeg ser ikke den risiko som stor (5-10% kun) men den er altså til stede, derfor skal man jo ikke bare gå all ind blindt op til vigtige data
-
Ikke mange tvivlede på Arzerra i NHL eller Zalutumumumab i Head & Neck.. Men de gik stadig galt
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind