Genmab — August 2014
-
Men det er jo ren spekulation, vi aner end ikke om de har noget at gøre med Hexa/Duo så syntes ikke ens investeringscase skal afhænge af "rygter"
-
Det kan jeg også. Holder mig også positioneret og klar til at supplere yderligere efter Dara data eller brud af 255 op
-
Hvis nogle vil betale en 100% præmium for Genmab må de gerne opkøbe dem for min skyld. Men så har de også travlt som jeg ser det. For om et halvt år er det her firma fuldstændig anderledes
-
BlueCrest øger igen til 0,7% https://oasm.finanstilsynet.dk/dk/vismeddelelse.aspx?aid=4b4e1411-a05c-497e-a663-aac802888fe5
-
Så ved vi da ihvertfald hvor det negative salgspres mod aktien kommer fra. Der er trods alt en 100 mio. kr. post den her
-
Eller også forventer de dårligt nyheder (har insiderinformation eller lignende)
-
Tja, Winkel havde også mega optimisme omkring DLBLC studiet
-
Jeg tror også det bedste, men man skal ALTID tagea shortsælgere seriøst. Man går jo ikke kort genmab med 100 mio. kr. hvis ikke man har en god overbevisning om at den skal langt ned
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind