Genmab — Juli 2014
-
I løbet af andet kvartal solgte leukæmimedicinen Arzerra for 12,8 mio. britiske pund, svarende til 117 mio. kr. Det er fortsat i USA, at omsætningen er højst med et salg på 6,9 mio. britiske pund mod salget i Europa på 5,9 mio. britiske pund. Genmab havde i forbindelse med deres årsregnskab for 2013 selv forventet, at salgsroyalties af Arzerra ville vokse fra 131 mio. kr. i 2013 til 145 mio. kr. i 2014.
-
Godkendelserne i USA og Europa har ikke slået igennem på Q2. Gazyva er ikke godkendt i Europa endnu så Arzerra + Bendamustine har et stort potentiale i Europa i firstline uden konkurrence fra Gazyva. US vil også bidrage væsentligt i firstline er jeg sikker på. Q2 er ikke en overraskelse for dem der har hørt CC det seneste halve år fra Genmab - Børsen laver blot en negativ historie ud af kendt materiale...
-
gdn55 jeg er hvis sandheden skal frem lidt ligeglad og vi omsætter + - 5 -10 mille.. Arzerra blir aldrig en kurstrikker anyway.. Husker Novod sagde for lang tiden at vi kun skal vægte Arzerra omsætning med ca. 10 % af kursen.. så om jeg sælger til 1000 eller 900 om 4-5 år er mig lige gyldigt... -:)
-
Både Ibrutinib og Idalisib er fremragende stoffer i cll. Men for begges vedkommende opnår patienterne resistens for derefter at være meget vanskelige at behandle. Her er Cd20 antistoffet en ligeså fremrangende kombinationspartner - og Arzerra er her bedst pga effekt og sideeffect. Så hvis GSK/Genmab har evnerne til at lave en kommerciel aftale med Gilead så er potentialet intakt.
-
Idelalisib er netop blevet godkendt
-
Vildt. I både CLL, SLL og FL
-
-
Og bid mærke i at det er approval i kombination med Rituxan
-
Nu skal vi have stærke Ofa+Idelalisib data da Rituxan+Idealilsib vil få 1,5 år forspring til markedet
-
Men ejer heldigvis en god klump Gild aktier også
-
De kommer med regnskab efter luk. Spændende med Sovaldi salgstal
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind