Genmab — Juli 2014
-
Jeps..
-
Har næsten lige tegnet det..
-
Overvejer Rhodium..
-
Enig.. men GSK's uduelighed burde jo ikke komme som nogen overraskelse.. omvendt tror jeg ikke helt markedet har indset værdien af kombinationsbehandlinger.. men det har der jo længe været snak om her på PI
-
Enig.. alt er super optimistisk.. men så må man jo bare trække lidt fra.. syntes nærmest at nogen indlæg er lidt komisk positive..
-
Overvejer det også kun.. har en del efterslæb i forhold til teknikken i tingene som jeg skal have indhentet..
-
I øvrigt har jeg oprettet min bruger som profil nummer 2 her på PI.. første profil (som stadig vil være aktiv den dag jeg får tid til at lave indlæg) er ROI.. og ROIC på EI
-
Bryder mig ikke om sammenkædningen mellem fast indlæg som der ligges meget arbejde i og så en masse løs snak i chatten.. bryder mig faktisk generelt ikke om chat funktionen.. men her på PI er det efterhånden nærmest hvad der er tilbage...
-
Og ser mig nødsaget til at deltage lidt i chatten da Genmab nu kræver ekstra opmærksomhed.. Den nemme tur op er for længst overstået.. dermed siger jeg ikke nødvendigvis at vi skal sydover, men det er nu på tide at sætte sig rigtig godt ind i tingene efterhånden som vi mangler teknologiaftaler og samtidig ser blogbuster potentialet i Arzerra rykke længere ud i horisonten..
-
øhm blockbuster
-
Enig omkring EI.. det er også kun blevet til et indlæg fra min hånd på EI.. tvivler på der kommer flere.. dog er brugerfladen noget bredere... så hvis du gerne vil have et budskab ud, ja så er EI ikke så tosset..
-
Enig.. ved godt at der er ved at ske et helt fundamentalt skifte i forhold til hvem der køber Genmab og det hele hænger meget godt sammen med at vi snart skal cirka 50% op i forbindelse med fornyet optimisme når Dara drømmen bliver mere håndgribelig..
-
Det er altså udlandet der bestemmer retningen på Genmab.. de danske banker kan kun bestemme retningen i kortere perioder..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind