Genmab — Juni 2014
-
Maintenance går ud på at forsøge at kontrollere sygdommen hos tidligere behandlede patienter ved at give en behandling hver anden måned og sammenligne resultatet med de patienter, der ikke får nogen ekstra opfølgende behandling, men blot holdes under observation
-
Der findes positive tilfælde, men jeg er enig i, at usikkerheden er stor http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23278160
-
-
Hej Solsen.. stor respekt for din kapacitet som bruger her på PI.. hvad tolker du ligger til grund for at Gilead vælger at øge kapitalberedskabet... De mangler vel ikke ligefrem penge.. Gilead har vel næppe i Marts vidst at man ville blive "hemmelig" partner med Genmab og dermed allerede der forberedt sig på et eventuel takeover bud?
-
Eller nævner du blot emissionen på baggrund af at sammenfaldet med Genmab's emission eventuelt kan virke afklarende i forhold til at kapitaludvidelsen for Genmab virkelig blot faldt på et strategisk fornuftigt tidspunkt indenfor bioteknologi-industrien generelt.. altså præcis sådan som Jan hævdede?
-
Og enig i at kombi med Idelalisib er det vigtigste studie vi venter på.. Jeg forstår på diverse "eksperter" at man generelt giver kombien med Arzerra bedre odds end kombien med Rituxan.. Solsen er du enig i denne betragtning altså at Arzerra har bedre chancer i Gileads studie og har du nogen ide om eventuelt forventet salg top salg for denne kombi... Kan det eventuelt virkelig blive en "detalje" som denne der redder blockbuster potentialet eller er det mon for høje forventninger?
-
Pft til Solsen eller andre som kan byde ind med betragtninger om dette forholdsvis vigtige aspekt i vurderingen af Arzerra's fremtid...
-
Hej Peter - vi har fra Genmabs hånd set prækliniske data på, at Ofatumumab er den bedste kombinationspartner med Ibrutinib. Det samme gjorde sig gældende med Idelalisib, men her var data ikke lige så overbevisende. Vi håber selvfølgelig at de kliniske data viser samme billede.
-
Synes i princippet det er en spændende hypotese Solsen er inde på, da jeg umiddelbart ikke tror Gilead er super stærk indenfor antistoffer. En hemmelig vurdering af Genmabs teknologier kunne godt føre til et køb, men det kræver måske lidt velvilje fra Janssen.
-
-
Nu ved vi jo ikke om det var denne hypotese som Solsen forsigtigt hentydede til.. Sammenkædningen til kapitaludvidelsen hos Gilead virker lidt for søgt, men ellers mener jeg måske også godt det kunne være en mulighed.. Som Sukkeralf nævner er Gilead ikke specielt stærke indenfor antistoffer, men de har da helt sikkert størrelsen til nemt at kunne opsluge Genmab endda selv med baggrund i at market cap nok når at stige noget før takeover finder sted..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind