Genmab — April 2014
-
aktier eller adr'er?
-
http://finance.yahoo.com/q/hp?s=GMXAY+Historical+Prices fra den 13. Til 25. Marts
-
Nej - du har helt ret. ADR'en er lidt et sjovt sted at sætte sin short. Men det var meget klart, at der skete noget særligt i de dage
-
gad vide hvorfor den short blev sat - alm sektorrotation eller en tro på at GEN ville fejle et eller andet specifikt sted (ie ofa+chl godkendelsen)?
-
vores cash flow er stadig meget tyndt, så der skal ikke meget til på nyhedssiden før at GEN bevæger sig voldsomt - begge veje
-
siden vi ikke har hørt noget fra GEN, mon så ikke vi kan regne med at vi stadig får readout på Fludarabine (http://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT00824265?term=NCT00824265&rank=1) her i år, selv om clinicaltrials viser primary completion i jan 2015?
-
Det undrer også mig såre - Rachel spiste os af med standardsvaret at udsættelser som regel betyder bedre data - men 12 mdr. Den tror jeg ikke på
-
Kan det være, at forbindelsen mellem GSK og GEN ikke er hvad den har været?
-
...men vil der ikke komme en Q&A her på PI med Jan ifm Q1? Jeg syntes at have set noget om det
-
Og stort tak til MadsSkjern for at grave den "lille" gem op om GENs forsatte rolle i rrms!!!
-
Ingen årsag, medscape news lander i min mail dagligt. Der er Q&A chat oprettet 8.maj.
-
forrygende! Der er masser af ting, vi skal have på dagsordenen den dag. Der kommer så mange spændende ting i år - alene IND'erne...
-
Men manden er bundet på hænder og fødder mht hvad han kan udtale sig om.
-
egen IND må vel stadig være fri jagt for os - og vi kan jo spørge ind til hvad vi har hørt om JJ duobody og Lundbeck on the grapevine.
-
ifht hans tidligere løfter omkring duo og hexa er der jo ikke sket det store - der skylder han jo lidt en forklaring. Er hans krav om opt-in for meget for partnerne?
-
Hvad sker der på HTA - han var i Børsen og sætte en stemning op - men clinicaltrials er ikke opdaterede siden december...
-
og hvad hører vi om dara på Asco? er vi still on track for en early approval.
-
Der er sgu rigeligt at gå igang med...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind