Genmab — April 2014
-
pt. skal melphalan jo gives indenfor 2 timer fra mixing og indeholder glycol. Spectrums udgave kan give op til 24 timer mener jeg og indeholder glycol. dette gør også at det kan gives i større doser hvilket øger effekten af melhpalan til MM patienter under stam cell transplantationer
-
ja, det ser ud til at udsalget sænker tempoet. Nu skal vi bare have nogle overbeviste købere på banen. GEN skal til at producere nogle af alle de nyheder, de har lovet os
-
IG4 hvad er det for et stof? noget nyt præklinsik ?
-
men hvis de kan gøre den stabilt så kan de skabe endnu bedre antistoffer eller ?
-
Det næste vi ser skulle gerne være en stak dollars fra JnJ for opstart fase 3. Gerne 50mio dollars, men 22mio dollars kan godt gøre mig glad.
-
kan i huske dengang analytikere anbefalede GEN og investorer rent faktisk købte aktien...?
-
madsS de har jo guidet med 250 for hele året og har jo allerede fået 100 så vidt jeg husker så 50 mio. $ i engangsbetaling er nok lidt for meget at kræve

-
Jeg ved det, men de meldte ud at det er en gennemsnitsforventning over de næste år, det kan blive mere eller mindre.
-
Underligt iøvrigt, når vi nu ved aftalen gemmer på over 5000mio kr
-
nemlig. men halvdelen er salgsmilestones

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind