Genmab — April 2014
-
det eneste jeg kan se som skulle være negativt er hvis SAR CD38 kommer med nogle data som får Dara til helt at blejne
-
alle de analytierrapporter jeg har læst siger de at MOR202 først kommer på ASH
-
og så vidt jeg kunne se fra de abstracts som MadsSkjern lagde ud igår var MOR202 heller ikke med
-
gentogen - GEN har en temmelig prominent fremtræden på det summit....!
-
mon JJ&Gen er ved at varme op til en IND? Det lyder seriøst at de sender en "principal scientist" i byen for at præsentere
-
jeg tror sq også deres Cmet EGFR laver IND i år
-
genmab har jf. rachel også en egenudviklet IND i år

-
og mon ikke snart lundbech med unibody er ved at have noget IND værk på vej
-
det er også noget at det jeg glæder mig mest til. lidt skuffet over den pt. på ASH lød Jan nærmest som om det var lige på trapperne
-
ja en eller anden tynd forskningsaftale som vi aldrig hører mere til kan vi intet bruge til. Lilly og kirin ligner jo ikke noget som genmab har fået meget ud af pt.
-
når vi snakker om MM. Spectrum har lige offentligjort at deres pivotaltrial med capistol enabled melphalan har mødt det primære endpoint og NDA vil blive indsendt snart
-
pt. skal melphalan jo gives indenfor 2 timer fra mixing og indeholder glycol. Spectrums udgave kan give op til 24 timer mener jeg og indeholder glycol. dette gør også at det kan gives i større doser hvilket øger effekten af melhpalan til MM patienter under stam cell transplantationer
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind