Genmab — April 2014
-
men lad der endelig komme noget fokus på cd38 - det kan kun give mere gas på aktiekursen
-
jo de validerer det target som fremtiden indenfor MM jo gerne. Ser dog helst at dara+revlid dataene er bedre end SAR+revlimid
-
til ASCO får vi jo direkte mulighed for at sammenligne. De 2 studier ligner meget hinanden mht. doseringen, inkluteringskriterier mv. så vidt jeg kan se
-
-
omkring 20 maj celsius
-
og afholdt slut maj/start juni den weekend
-
Hmmmm - gad vide, hvad det betyder for arzerra? skal vi nu til at starte helt forfra?
-
arzerra er inkluderet i handlen - http://www.novartis.com/newsroom/media-releases/en/2014/1778515.shtml
-
Man kan da kun håbe at NOvartis nu vil sætte skub på arzerra R&D ???
-
Vi har jo klaget over at GSK har været for dårlige til at starte nye dyre studier. nu har vi måske fået grunden?
-
jeg kan ikke gennemskue, om det er en fordel, eller om vi falder mellem 2 stole ifm re-lanceringen af arzerra
-
ja - sådan en aftale kommer typisk ikke til verden over en weekend. Der er også spørgsmålet om opdeling af organisation - hvem følger med og hvem bliver. Det tager typisk meget lang tid
-
ja JV kan godt være det kommer til at trække ud. Vi skal have et svar fra genmab herpå
-
egentlig ikke - det et typisk et fait-accompli, når nyheden når til markedet. Ingen af parterne er interesserede i at medarbejderne forlader skuderne
-
derimod kan jeg godt være temmelig bange for, hvad det her betyder for arzerra. Der er en del arbejde i at lancere et produkt - og take-up er typisk langsom i starten
-
i hvert fald når man er oppe imod en mastodont som rituxan
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind