Genmab — April 2014
-
det var pga produkterne, at jeg for alvor begyndte at interessere mig for GEN. Der er potentiale for at hjælpe seriøst syge mennesker på en stor skala. Derfor har jeg også kommittet seriøse midler gennem meget lang tid. Og Jans nye strategi er sød musik i mine øre. Ingen er mere interesseret i at skabe IND kandidater og få dem på markedet end GEN
-
Der ligger allerede program-planer til ASCO. Dara er med en oral præsentation (Abstract #8513
9:00 AM - 9:12 AM
Dose-dependent efficacy of daratumumab (DARA) as monotherapy in patients with relapsed or refractory multiple myeloma (RR MM).) og med en poster (dara-len-dex). ofa er med et par fase 2 studier og så Resonate... -
I skal da lige have link: https://iplanner.asco.org/am2014/AM2014.aspx/Search
-
Sanofi er også på banen med CD38. Abstract #8512
8:48 AM - 9:00 AM
A phase Ib dose escalation trial of SAR650984 (Anti-CD-38 mAb) in combination with lenalidomide and dexamethasone in relapsed/refractory multiple myeloma. -
kan du se om ofa/ibrutinib kombi data er med ?
-
Som poster! Abstract #7009
A phase 1b/2 study evaluating activity and tolerability of the BTK inhibitor ibrutinib in combination with ofatumumab in patients with chronic lymphocytic leukemia/small lymphocytic lymphoma (CLL/SLL) and related diseases. -
hvad med JNJ Duobody EGFR CMET antibody

-
kan ikke finde noget under jnj372
-
hm okay

-
bliver ret med 2 potentielle IND
-
mon ikke vi skal post-IND inden der kommer noget på duobody...
-
i år. og hvis unibody også er langt fremme også potentielt en der
-
men lad der endelig komme noget fokus på cd38 - det kan kun give mere gas på aktiekursen
-
jo de validerer det target som fremtiden indenfor MM jo gerne. Ser dog helst at dara+revlid dataene er bedre end SAR+revlimid
-
til ASCO får vi jo direkte mulighed for at sammenligne. De 2 studier ligner meget hinanden mht. doseringen, inkluteringskriterier mv. så vidt jeg kan se
-
-
omkring 20 maj celsius
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind