Genmab — April 2014
-
nu er det mere nedad bakke for os alle
-
altså på den gode måde
-
det er svært at sige hvad der sker nu. men hvis alt flasker sig så har vi altså en blockbuster i arzerra. spørgsmålet er hvornår
-
jeg vil hoppe af nu. igen tillykke. god påske. Sempre Fi.
-
godt at høre fra de gamle - det tegner godt herfra. Jeg håber at vi sadig har 4 readouts her i 2014, selv om fluradabine pludselig er kommet i far
-
nu har vi endelig muligheden for at gå efter sortseerne, der mener at arzerra aldrig vil blive til noget - om ikke andet, så får vi kampen
-
-
hvor er du god gentogen - hvor er det dejligt med alle dine nyheder. Og godt at se at JJ begynder at rulle progammerne ud. Der skal noget til for at få globalt reach med produkterne!
-
det er så dejligt at Jannsen virkelige begynder at rulle programmet ud i 2014
-
og rigtig fedt interview omkring dara
-
satme en god påske indtil videre. Glæder mig så meget til ASCO og ASH senere
-
I89 - er det interviewet med Interview med Dr. Robert Z. Orlowski du henviser til? Jeg syntes det er godt af to årsager - 1. han giver en super god introduktion til de forsøg han aktuelt arbejder med. Han er god til at få forklaret hvad der er op og ned 2. han er tydeligt imponeret over resultaterne med Dara.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind