Genmab — April 2014
-
-
-
A phase 2 trial confirmed comparable high activity and safety of the O-FC (ofatumumab/fludarabine/cyclophosphamide) regimen as frontline treatment of previously untreated CLL. Investigators are moving forward with this regimen using the 1000-mg dose of ofatumumab.
-
-
-
rigtig flot luk i US med index oppe 2,5% - men mon ikke der er andet, der sætter dagsordenen på tirsdag....
-
det er vist kun i hans eget hoved, at der har været appelsiner i hans turban
-
det er jo lige det - hans tanker om GEN har intet med de sidste 6 ugers udvikling at gøre. Kursudviklingen har været rent markedsdrevet uden selskabsspecifikke nyheder overhovedet.
-
Kunne man forestille,signatur alle de aktier der var solgt var Janssen ? De har jo en kæmpe gevinst fra kurs 80. For de kunne vel sælge 4% uden det skal flagges. Fra 9,xx til 5,01. Det er jo GSK stof. Så måske de ikke tror på det. Eller bar e laver pp. For hvis gik ville købe Genmab ville de jo hellere beholde dem. Ved det, blot endnu en teori.
-
Det kan vel i princippet være samtlige aktionærer - bortset fra insidere - der har solgt ud. At det skulle være JJ anser jeg som det mindst sandsynlige scenarie. Jeg læner mig mest til at GEN blot blev ramt af en solid omgang sektorroration. De sidste 6 ugers udvikling passer meget godt med US index - http://www.google.com/finance?q=INDEXNYSEGIS%3ABTK&ei=IH5PU_CDOMiIwAP68AE
-
også her
Lørdag er i princippet ikke en helligdag, men jeg har lidt svært ved at forestille mig at FDA laver den til en arbejdsdag...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind