Genmab — April 2014
-
hvis det fortsætter på den her måde, så kan min joke med GEN i 170 i morgen meget pludselig blive til blodig alvor
-
og det uden FDA nyheden
-
i øvrigt, så står jan og smiler på forsiden af borsen.dk - som dagens taber
-
vi kan vel i princippet ryge ud i 2 betingede godkendelse - en hvor bendamustine ikke er med, og en hvor der skal leveres ekstra data på bendamustine (men den er godkendt)
-
OFC fase III? denne her http://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT00824265?term=NCT00824265&rank=1
-
Det er primary completion der er rykket fra jan 2014 til jan 2015 :o(
-
-og så er det fuldt rekrutteret
-
så det vil sige, at vi er nede på tre fase III readouts i år...
-
Jeg syntes ikke, at Jan er specielt sød ved os i disse dage
-
Det generer også mine øjne at maintaenance studiet, der står til primary completion i nov 2013, stadig står som rekrutterende.
-
har den ikke også været det i samtlige de præsentationer, hvor GEN har talt om de fire fase III readouts de vil have i år?
-
jo. Det er den indikation
Jan mener har størst økonomisk potentiale -
men hvordan dælen kan man komme med en opdatering af primary completion på hele 12 måneder 3 måneder efter forventet compeltion?
-
Spørg GSK. Slow pharma, det må man sgu nok sige.
-
men det vil vel sige, at vi er nede på 3 fase III'er. Det siger lidt om GENs connection til GSK....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind