Genmab — April 2014
-
det er klart. volumen er jo høj fordi købersiden faktisk er ret stærk. Problemet er bare at sælgersiden er helt enorm via den ene eller to US brokers der kampsælger...
-
men den smarte investor venter jo med at købe ind til at Anomuous er nettokøber igen
-
Carnegie er startet igen nu på købssiden. skønt at se
-
Selv Farlige Frank er gået i købsmode

-
180 blev da afvist i første omgang. Så m vi se om den kommer under senere
-
er der ved at snige sig en snært af fatalisme ind i chatten?
-
trold hvis der bliver ved med at være det store US salg og hvis det som rygterne siger Hendrikus der sælger er der jo stor sandsynlighed for den går under
-
DK mæglerne kan godt tage fra i perioder. men konstant salgspres på +100K dagligt har de svært ved at modstå
-
hvis han havde 6% inden et evt salg så kan han jo ikke have solgt mange uden at flage 5% brud
-
Men han kan jo godt blot have reduceret forud for vigtig nyhed og generel vigtig periode. Det vil kun være meget fornuftigt når han ligger nede fra kurs 50
-
reduceret som i at han har solgt ud til lige over 5% og taget profit hjem
-
jeg aner intet om det trold
det er blot rygter der siger at han er mega presset af banken til at sælge meget ud da han vidst er gearet hårdt i ejendomme -
Ja så må vi se om FDA giver os en god påske på fredag ??
-
eller reelt er det lørdag den er sat til
-
så er det da meget heldigt aktien er så likvid som den er nu. Det er jo rent faktisk muligt at komme af med en pæn stak
-
jep - fredag er federal holiday. Enten hedder det torsdag eller også tirsdag
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind