Genmab — April 2014
-
man sidder med den der ubehagelige "hvad er det de ved som vi ikke ved" fornemmelse
-
men jeg har det bare sådan at skal man tro der findes insideroplysninger hver gang en aktie falder skal man godt nok være sindsyg. Det ligner mere bare en større mængde amerikanerne der ikke vil eje genmab mere. og det kan sagtens være dem jan solgte nye aktier til i 217
-
jeg vil sige sådan her
den dag man ser anomyous brokers som største nettokøber igen, så er det nok en god ide at tanke op i genmab 
-
pas på hvad i ønsker - bliver der handlet 1 mio aktier i dag så slutter vi nok under 180
-
altså jo hurtigere alle vores US investorer kommer ud og vi igen bliver et rent skandinavisk ejet firma jo gladere bliver jeg

-
vi skal fandme ikke være nogen amerikansk tradingmaskine men være en sund stabil skandinaisk ejet biotekaktie
-
Det har jeg JSEH
men det var før jeg opdagede amerikanerne som maniodepressive. At de kan sende et indeks ned med 30% på 1 måned giver ingen mening. har mistet alt respekt for dem. Kan sagtens forstå markedet skal have korrektioner, meen at man kører tingene op i en spids og så lader dem krakke fuldstændigt fatter jeg intet af.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind