Genmab — April 2014
-
sker der noget specielt på gmxay?
-
Solgte 400 ud af 1000 i 240. Ville gerne have dem igen og lidt til. Men er i tvivl om det skal være her før afgørelsen.
-
det er dog lidt ildevarslende af vi underperformer NBI nu også !
-
ved det ikke - men han har været ombord i meget lang tid - http://www.managingmyeloma.com/knowledge-center/faq-library/784-what-is-daratumumab-and-if-approved-how-will-it-be-used-to-treat-multiple-myeloma
-
hvis US holder stilen så MÅ der komme et rebound i morgen!
-
Jeg har en markedskommentar efter de sidste par dage .. https://www.youtube.com/watch?v=N1cbsLKXasQ
-
Der har været lidt snak om, hvad Genmab har i støbeskeen. CD 20 måske! http://www.faqs.org/patents/app/20140093454
-
Arzerra er vel CD20 så virker det ikke underligt at udvikle nye nøgne CD20 ?? tror mere man vil gå efter at lave duobody hvor CD20 indgår som det ene target. eller lave hexaenhangec CD20 antistoffer
-
Ofatumumab sc kommer i Neurology næste nummer. http://www.neurology.org/content/82/10_Supplement/I7-1.007.short?rss=1 Lidt positivt på en sort dag.
-
Kan det ikke passe Hubertus lå (ligger) med en ejerandel på 9.63%? http://ir.genmab.com/releasedetail.cfm?ReleaseID=713810 Der er et stykke ned til 5% hvor der skal falde en markedsinfo
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind