Genmab — April 2014
-
nu syntes jeg efterhånden ikke at det er underholdende længere - har vi ikke ventet længe nok?
-
eller skal vi tage to dage med -10 point mere, så vi ender på 170 onsdag kl 17
-
som inv89 pointerer, så skal vi nok være lykkelige for at tors-fre er lukkede
-
og US ser nogenlunde stabil ud lige pt
-
midt i mismodet, så kan jeg måske underholde de vin-interesserede med min sidste investering. Den er lidt som GEN - en dårlig årgang, med sen levering - men med stort potentiale og en billig pris... http://www.philipsonwine.com/default.aspx?p=24&sku=98701313
-
det er i hvert fald latterligt, det der foregår. Intet er jo bevist endnu
-
jeg havde frygtet dagen i dag - men jeg havde sgu ikke forestillet mig det her!
-
gad vide hvad vi er ude i? lige dele usikkerhed om FDA, short attack og sektorrotation? take your pick
-
nu er det jo ikke længere bare en joke, at FF skal komme med en købsanbefaling
-
shit - over -7% nu
-
gad vide om der er noget info ude?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind