Genmab — April 2014
-
tror det ikke - så ville vi se meget pludselig og voldsom sell-out. Lige nu følger GEN C20, bare med lidt stort udsving
-
oven i US udsalg har vi så også haft SEB med deres analyse og moderate udsalg - det har vippet vægten helt over imod sælgerne
-
jo, i grove træk svinger biotek vel med en beta på omkring 2 ifht det brede marked
-
200k på de første 90 minutter - det er seriøst
-
Jeg er desværre ikke så positiv at jeg kan blive ved med at synes Gen performer fantastisk. Beklager jeg har trådt nogle over tæerne ved at ytre min frustration over dens fald dag efter dag. Ps Celsius vi kommer ikke i muslimske lande længere mig og "lillemor" som iøvrigt lige er fyldt 32
men bevar du blot dit gode humør over faldet, jg er bare træt af at miste så meget på så kort tid - beklager jeg virker så pessimistist her op til påske. -
Helt enig. man skal bare holde sine frustrationer til FA og ikke til kursen. Genmabs opgave er at levere varen ikke at styre aktiekursen. Mener man ikke Jan leverer varen så er det fint at være sur over. men er man sur over aktiekursen er det altså en selv der har handlet dårligt.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind