Genmab — April 2014
-
super - så må vi bare vente på en IND fra JJ. De milestones er der højst sandsynligt nok ikke budgetteret med
-
I øvrigt er der et fase III studie OC versus OB i CLL http://www.clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT01678430?term=ofatumumab&phase=2&rank=6
-
der er readout om 3,5 år - men de må vel ligge inde med en eller anden form for data
-
Hvis de ikke vil ud med præklinik må man selv finde det (side 50): http://ir.genmab.com/common/download/download.cfm?companyid=AMDA-KPIBN&fileid=622131&filekey=1B0F55CB-AE2D-42B3-ACD9-5DF2B4C5AAD6&filename=Genmab_Post_ASH_Seminar_2012.pdf
-
næh - tak for det bongobob! Den havde jeg helt overset. Er der nogen, der har et bud på, hvad "HuMax-Cancer 4", som er 2014s IND kandidat (sammen med en partner)
-
jeg kiggede lidt i biblioteket og faldt over denne anonyme fil - risk factors. Den ser ud til at være lavet ifm emissionen. Den indeholder en ret omfattende beskrivelse af GEN forretningen, noget om pipelinen - og i bunden af dokumentet er der en udførlig beskrivelse af partnerskaber og kontrakter med partnerne - http://www.genmab.com/docs/default-document-library/rf.pdf
-
den liste er vel ikke helt opdateret. Humax-CD74-ADC står også til IND i 2015, er det ikke det target som blev droppet ?
-
det er post-ash 2012, den kommer fra
-
arh okay
har spurgt rachel fra Humax-Cancer-4 er for noget. mener aldrig vi har hørt om den ?= -
jeg erindrer i hvert fald ingenting - den er udviklet sammen med en partner
-
men cancer-4 ser hverken ud til at være duobody, hexa eller adc - det må vel næsten være et "nøgent" antibody?
-
ja det er nøgent ligesom arzerra, zalu og dara
-
jeg har lige genset post ASH fra 2013. Jeg kan ikke se noget vedr cancer 4 i præsentationen samt denne opsummering af prioriteterne for 2014 - https://www.dropbox.com/s/tpnfqt03e0a8uo7/Screenshot 2014-04-13 16.16.48.png
-
det kan måske være fordi Humax-Cancer-4 bliver udviklet sammen med en partner, og Genmab ikke har lov til at udtale sig....
-
ja, der er dækket op til det store smørrebrødsbord næste år!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind