Genmab — April 2014
-
den har kun 3 handelsdage i næste uge

-
det er det mest positive jeg kunne sige
-
ved ikke lige om det er en trøst - det kan vel give et minus på omkring 15%, hvis det fortsætter...
-
GSK gør det bare heller ikke nemt for genmab. De har 4 phase III studier kørende vi mangler data på. VI mangler autoimmun update, vi mangler Ibrutinib studie start.
-
absolut ikke - GSK har været underligt detached fra alt GEN relateret i meeeget lang tid. Mon et raskt opkøbsrygte om GEN ville kunne ændre på sagerne?
-
haha skal vi starte et JV ?

-
well - JJ har jo stort set alle rettigheder til dara allerede, så den ekstra værdi der vel ikke så stor for dem - men de kender jo duo og måske hexa bedre end alle andre...
-
jeg har hørt fra min brors, bedste vens, farfars, nevøs, søsters kæreste som kender en hos GSK der siger de vil købe genmab til kurs 1000

-
med kursudviklingen bliver det jo også en del nemmere at give et fornuftigt premium...
-
af alle - så tænker jeg næsten at GSK er den mindst sandsynlige
-
...men hvorfor købe i dag, når man kan få den billigere i morgen
-
Er det ikke fuldstændig ligegyldigt om kursen falder 10-20 % i næste uge.. Casen Genmab har jo ændret sig et døjt og har stadig de samme forventninger som for 3-4 mdr. siden.. Hvorfor ikke se det som en fantastisk mulighed for at komme ind i Genmab for meget billige penge..
-
det gør jeg skam også celsius. Købte en lille smule fredag, men går den i 160-170 området er jeg klar til at comitte rigtig store penge. Fra my point of view er Dara mindst 200 værd alene
-
Celsius 200 = 11 mia. DKK. Duobody giver indtægter på noget der minder om 50-100 kr. om året de næste mange år. At sige den er 11 mia. værd er nok lige at tage munden fuld

-
ja men alle 20 programmer udrulles jo ikke. Jeg mener at når man Fil'er en IND så har man ca. 20% chance for at nå markedet. dvs. der er du allerede nede på 4 programmer. Men det er ikke realistisk at alle 20 progarmmer vil have en IND. Så som jeg ser det skal vi være glade hvis 2-3 af de 20 Jannsen programmer ender med at komme på markedet i sidste ende. Men det vil jo også give os ca. 500 mio. $ i milestone + milestones for de programmer der ikke når hele vejen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind