Genmab — April 2014
-
samt givet btd og priortity review
-
US biotek er højgrøn lige nu - om ikke andet, så vil det give et bump på GENs kurs
-
men hvor er det vildt - lidt groft sagt kan man sige at US solgte 3 aktier for hver 1 aktie de købte!
-
ja vi kan da håbe på et rebound
-
købte lidt mere idag
-
jep - jeg nappede en yderligere klat i 201,5. Og så faldt den 30 sek efter...
-
det gør du bare - jeg holder C20 på plads de næste par dage
-
ups - den smuttede fra dansk-chatten herover
-
-
det ser opløftende ud - og stadig med en høj andel af CR
-
er det kun min mailbox, der ikke har modtaget godkendelsen endnu?
-
møder om morgenen, frokost, kaffe, hjem....
-
det må være gsk, der står for offentliggørelsen
-
den behøver jo strengt taget ikke komme i dag. De har også 4 arbejdsdage i næste uge. Deres interne procedurer kender jeg ikke, men de skal vel have samlet nogle mennesker omkring et bord på en eller anden måde for at tage en beslutning
-
men det er helt klart at GEN har brug for kunstigt åndedræt lige nu - ellers fortsætter vi ned
-
SEB vægter arzerra med 30 DKK pr. aktie. så er det vidst klart de har en hold anbefaling.
-
30dkk - er det ikke en ny rekord for lavt estimat?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind