Genmab — April 2014
-
forhåbentlig sidder de ikke med insiderinfo - lige nu er US igang med et nydeligt comeback
-
mine GILD er oppe 5% bare fra igår ca.
-
lukker genmab over 200 igen, vil det være stærkt signal.
-
jeg har noget svært ved at forstå, hvorfor GEN skal have så mange tæsk - men der er tilsyneladende nogle tradere, der mener noget andet end mig
-
det ligner i hvert fald noget kø ved udgangen
-
vi kan ikke risikere, at de amerikanske banker sidder med noget inside track ifht FDA?
-
jeg er gået igang. Sidder med min Cline Zinfandel Diamond. Den slår aldrig fejl

-
og Bulgareren er ikke super glad for rødvin, et enkelt glas er nok så jeg får næsten lov at drikke en hel flaske

-
nasdaq nu i plus - markant vending i US
-
så er vi i auktion - nogen arbejdede meget hårdt for at holde den under 200
-
Fuck jeg elsker Gilead

-
forrige uge lavede jeg ca. 15% på den og oppe ca. 7% på en ny position nu
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind