Genmab — April 2014
-
Carnegie har vendt deres algoritme forkert. En må lige ringe Carsten op og orientere ham om fejlen
-
ja Anomynous er klart største sælgr
-
enskilda og Carnegie har solgt 10K hver
-
tavshed er altid dyr i genmab
-
i biotek

-
man skal løbende holde markedet orietenret med nyheder om hvad der sker mv. så der ikke opstår usikkerhed. Genmab har været voldsomt stille i 2014 indtil videre. og det gør en nervøs at snart halvdelen af året er gået og vi har ikke fået en eneste afgørende nyhed
-
phase III studiet skal vel også snart til at rekruttere. Det er 1,5 måned siden det kom på clinicaltrials
-
ja forstår heller ikke hvorfor alt omkring klinikken er så lukket.
-
jeg er mega langsigtet. så panikker ikke over kursen - mere over at jeg ikke syntes Jan leverer varen for tiden
-
han har snakket om Arzerra autoimmun, arzerra kombi med ibrutinib, multiple darastudies, news tecknology deal i en EVIGHED nu. det er kommet langt mere snak end action over Jan. i 2012 leverede han resultater istedet for blot at snakke
-
jeg ikke enig med dig IV.. forskning tager tid .. og bare vent til godkendelsen kommer så kommer ihvertfald GSK på banen med en helt ny markedsførings strategi på Arzerra.. men derved ikke sagt.. at omsætningen vil rykke sig væsentligt i 2014 .. som også Jan klart har pointeret !!!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind