Genmab — April 2014
-
Jeg skal ikke kunne afvise, at der findes kvalificerede kvinder derude - men indtil vi finder en egnet, så stemmer jeg hårdnakket og højlydt imod
-
ja Lisa var første og sidste Kvinde i Genmabs top

-
De kan få Rachel i bestyrelsen. hun er en rar dame

-
DDB storkøber idag sammen med Carnegie. Deutsche og N/A er de store sælgere igen
-
der er bøllebank til biotek i us igenigen. De har vist lidt svært ved at finde kompasretningen derovre
-
jeg finder det lidt besynderligt at SEB kommer med deres anbefaling på det tidspunkt, de gør. Enten bliver arzerra ikke godkendt, så går det ned - eller også bliver den godkendt, og en god cirkel kan være igang - hvorfor så sætte sig midt imellem med target på dagskursen og give en hold anbefaling?
-
Solsen de skal meddele markedet hvis de etablerer et buyback program
-
hold nu op hvor får pcyc bank - de er nede med over 1/3 på bare 6 uger
-
på den baggrund har GEN været en klippe af sikkerhed og forudsigelighed...
-
Ibrutinibs salgstal skuffer også rigtig meget
-
Er spændt på at læse Roche Q1 rapport omkring salgstal på Gazyva hvordan de er
-
ja, det bliver rigtig interessant at få noget mere kød på benet i cll
-
US og deutsche bomber løs - men det hænger desværre meget godt sammen med udviklingen i US. Om noget, så klarer GEN sig faktisk helt fint. Relativt
-
der er nogen, der virkelig ikke kan lide pcyc lige nu - http://www.google.com/finance?q=NASDAQ%3APCYC&ei=-bVGU9HcEIqMwAOCswE&hl=en
-
pcyc nede med 10%, Gilead har tabt hvad der svarer til 2xGenmab mcap og det brede biotech index nede med 3,5% - nogen gæt på retningen i morgen?
-
ja vildt med PCYC.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind