Genmab — April 2014
-
Evighed Solsen. I Biotek skal man være meget tålmodig....
-
Gilead syntes jeg er svær at sammenligne med. Det er en helt anden klasse. Sovaldi forventes at omsætte for +10 mia. $ allerede i 2015 (lanceret slut 2013). PCYC er nemmere at sammenligne med syntes jeg
-
Men min egen holdning er at Dara er der idag hvor Ibrutinib var for 2-3 år siden. Så ja, jeg mener Dara kan være +5 mia. $ værd alene om nogle år
-
kan du highlighte lidt hvad de sagde ?
-
ok

-
en aktieemission virker ærligt talt også som et stort hul i hovedet
-
hvis de ender 2014 med over 2 mia. kr. i likvider så vil jeg kalde emissionen en kæmpe fiasko. man udvider jó ikke bare kapitalen og tager en masse penge hvis ikke de skal bruges
-
Jan skal vise at han kan lave nogle gode opkøb i løbet af 2014 for at overbevise aktionærerne om at emissionen var noget værd
-
ellers ligner det bare en gave han gav til nogle investorer som ikke havde lyst til at købe i det åbne marked
-
well - hvis vi skal til at køre fase 3 på HTA direkte, så kommer det til at koste knapper for rekrutteringen...
-
enig JW. Det håber jeg da også. Men det kan han da bare sige direkte: At de har hentet penge ind fordi de håber at kunne køre phase III med HTA engang i løbet af 2015-2017. det sker der da intet farligt i at sige og berolige aktionærerne
-
Carnegie Carsten tager lidt fra her efter kl. 16
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind