Genmab — April 2014
-
-
den skal bare holde sig over 200 de næste 10 handelsdag indtil PFUDA
-
nej 120281 det er mere fordi jeg tror det er psykologisk grænse som hvis brydes kan selvforstærke en nedtur
-
ser man på januar/februar var 200-205 nivauet også stærk støtte for os tidligere.
-
ingenting. Men det man kan argumentere var jo at den måske var overvurderet i 250 ?
det er altid svært at gøre det sådan op -
Tror vi skal have gode data til ASCO samt at konkurrenterne ikke viser noget bedre. men PFUDA afgørelsen vil også ændre GEN fuldstændig så bliver vi til et helt andet firma. Så er vi et pharmaselskab og ikke et biotekselskab
-
når vi kommer i den kategori og skal værdiansættes som en defensiv pharma istedet for high risk biotek, så er det den eksploderer
-
jeg tror fredag aften er det mest sandsynlige, men ja virker underligt at de skal afgøre det lørdag i påsken. Børsen i danmark er jo lukket torsdag, fredag og mandag så vidt jeg
-
ved jeg ikke. man skal bare huske der kun er 8 handelsdage i genmab inklusiv idag tilbage
-
USA har kun lukket fredag den 18 april
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind