Rachel er ude over hele verden hver gang man sender mail til hende får man autosvar at hun er på rejse et eller andet sted alligevel svarer hun dog forholdsvis hurtigt
Iøvrigt husker jeg noget om at de i år ville bruge flere penge på R'et i RD. Problemet er at det tager så forbandet lang tid før det giver resultater på bundlinien
Nice work if you can get it. Jeg har ikke noget at klage over men på et eller andet tidspunkt skal Jan vel skiftes ud. Eller sker det kun ved et salg af firmaet. Han fylder meget lige nu
Så længe det går fremad og med alle de warrents han har, så ser jeg det ikke som mulighed - han skal vel op og bliver papir milliardær før han er tilfreds
Jeg tænkte på IgG4 præsentation og patent ansøgning. Kan det være en forløber på at tage Lundbæk samarbejdet til Phase I eftersom det er baseret på en stabil IgG4 Unibody?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.