Genmab — Marts 2014
-
vi skal bare bruge news fra Jan til at komme ud af det her
-
222 svarer også nogenlunde til det jeg kom frem til - GEN skal bare få gang i bunken med børsmeddelsler. Hellere før end siden
-
Det betyder vel at en eller anden shortsælger skal skaffe sig 200.000 aktier i en fart når daramilestone, frontlinegodkendelse eller fase 3 resultater kommer på bordet.
-
Solsen det er alle de amerikanske mæglerhuse der er forsvundet fra mæglerstatistkkken. De står nu som N/A
-
det er gældende for alle aktier. Har skrevet til nordnet, men kan se det også er problem igennem andre dataleverandører at US brokers er stoppet med at indberette køb og salg ?
-
ASCO ASCO ASCO - Glæder mig - jeg står over 90% CR for dara+revlimid og 100% CR i patienter over 4 mg.
så er det sagt -
Kan det passe asco er sidst i maj?
-
Sukker bare vent og se
jeg tror på at alle i 16 8 og 4 mg. puljen lander en CR på 100% men kan også acceptere hvis en enkelt falder ud dvs. 8 ud af 9 
-
ja ASCO er sidst i maj, men mener abstracts bliver offentliggjort slut april/start maj
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind