Genmab — Marts 2014
-
Genmab er da inde i en ren nyhedstørke i 2014 indtil videre. Hvor er de nye teknoligiaftaler, hvornår starter darastudierne, arzerra phase III data, godkendelser, milestones/fremskridt i eskisterende teknolgiaftaler. Det står ret stille
-
Glæder mig godt nok til ASH som giver os data fra 2 vigtige dara studier + måske Arzerra/Ibrutinib phase II kombi data
-
ja, men vi skal jo helst høre en hel masse før ASH. Du har de lange briller på der...
-
jeg mente ASCO varnæs

-
i maj/juni
-
arh - giver også mere mening. Men HTA resultater i december vil nu heller ikke være helt dårlige at høre om.....
-
pivotaldata fra Dara i december og HTA - ja så er vi godt kørende til ASH også

-
puha - ASH kan blive lidt af en gamechanger. Dara har selvfølgelig stort potentiale. Men HTA - fy for satan!
-
Altså Dara har stadig større potentiale tror jeg.... De indikationer HTA retter sig mod er der mega konkurrence. Så skal HTA selvfølgelig vise sig at være bedre end alle konkurrenterne, så har det størst potentiale
-
Omvendt ejer vi jo 50% af HTA mens vi har royalty på ca. 15-16% på Dara. Det giver jo også en forskel i sig selv
-
konkurrencen er vel også bare naturlig - med alle de indikationer og størrelsen af patientpopulationerne. Markedspotentialet er enormt der - MM indikationen er trods alt begrænset i sammenligning
-
insidersalget ser ikke ud til at have den store effekt i dag. Mon ikke bare aktiesalgene skulle finansiere større swimmingpools til bestyrelsen her til sommer?
-
altså bestyrelsen og øvrige medarbejdere får jo ikke en mega løn på flere mio. kr om året ligesom jan og david
-
Det er derfor naturligt at de sælger warrants da det er en del af deres lønpakke.
-
Jan og David tjener derimod boksen i ren løn og har dermed ikke brug for pengene privat. Derfor, hvis de sælger skal man være obs..
-
Omvendt skal man også tænke på at alle de aktier Jan ejer pt. 545.000 har han jo købt for private beskattede midler !!!! hans snitpris er vel ca. 50-75 så det er aligevel +25 mio. i kostpris !
-
Men medarbejderne har altså lige fået 275.000 aktier. heraf vedrører Jans 50.000 og bestyrelsen ved vi har solgt 20.000 dvs. der er stadig potentiel 205.000 aktier fra øvrige medarbejdere som måske skal sælges i det åbne marked. Det kan måske trygge aktien lidt tid.
-
Det er derfor jeg på sigt håber at genmab vil begynde at køre små aktietilbagekøbsprogram der afdækker deres warrantprogrammer. det er hårdt for aktien at markedet hvert år skal sluge 500.000 aktier eller sådan fordi de ansatte sælger deres warrants
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind