Genmab — Marts 2014
-
mon også Kempen opjusterer til over 300. ? pt. har vi nordea, danske, deutsche, carnegie, jeffries på 300-330 Jyske i 220, GS i 183 og PAA i 140
-
Dog vildt at ingen af finanshusene kan finde købere nok til at trække den over 250 når nu de har så høje kursmål
-
Ingen tvivl om, at de analytikere der ligger i den anden grøft skaber lidt usikkerhed hos mange. Men alligevel burde profferne jo banke den op. Tror blot at de ikke vil køben Genmab gennem 250 DKK, idet toget derved kan køre for hurtigt. Man fornemmer køberne er der i kulissen
-
ja - mon ikke det er risikoaversitet imod alt for risikable industrier, der holder køberne væk fra biotek generelt
-
vi har jo snart PFUDA og kan potentielt få godkendelse før dvs. hver dag nu. kan være det er det der skal give det sidste skub
-
T-38
-
Gazyva og Ibrutinib fik deres godkendelser 20-40 dage før deres PFUDA ca.
så den kan komme anytime -
Jan Fog har fået CLL - tilsyneladende får han first line behandling, men det er nok ikke os, der leverer den
-
Kan nogen ringe ham op og sige at Arzerra+Ibrutinib er det ultimative våben at bruge
-
Han får ikke kemo men kun piller: http://go.tv2.dk/2014-03-12-jan-fog-ramt-af-kræft er det Imbruvica eller er der andre orale behandlingsformer som ikke er kemo?
-
alles mit der ruhe, som de siger i tyskerland. fda er forhåbentlig lige om hjørnet. Og der er ngoet med fase III resultater også. Lige nu er vi i venteposition
-
sitrep fra Polen - er kommet på et hotel tættere på Poznan. Her koster de store fadøl hele 20 kr. Prøver at se om jeg kan bruge 200 kr i aften...
-
Så blev der udnyttet warrants i genmab
-
Provenu på 27,5 mio. kr. Jan napper lige 50.000 stk. mere til beholdningen
-
Uden at sælge
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind