Genmab — Marts 2014
-
100K handlet nu på 6 min

-
mon ikke der er noget, der skal hentes efter i går - eftermiddagens fald var noget uforklarligt
-
-
mon Goldman kan holde fast i deres negative syn på dara længere?
-
hvis jeg var kunden i CSFB, så ville jeg være lidt muggen...
-
jada - vi skal da have noget skattefradrag for alle de omkostninger, der er afholdt gennem årene
-
dvca siger det således "Kort fortalt medfører de nye regler, at en skattepligtig indkomst over DKK 7,5 mio. kun
kan reduceres med 60% som følge af fremførte skattemæssige underskud." -
det er en del af christiansborgs kampagne for at forbyde private virksomheder i danmark.
-
Dejligt med alle de dara date til ASCO. Så ved vi at den ikke bliver kedelig
-
tjek lige sældersiden, Spar Nord, Jyske, Sydbank, Danske, Nordnet
-
Køberner er Nordea, Barclays, Morgan Stanley, Merrill Lynch og surprise surprise, Goldmand Sachs
-
ja - det begynder for alvor at ligne noget med de store banker. Det bliver næste del af fortællingen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind