Genmab — Marts 2014
-
name of the game - men med alle de ting, der allerede er programsatte, så kan nyhedstørken altså ikke blive ved meget længere
-
T-46 i øvrigt
-
Nordea opjusterer fra 303 til 311 hvis ikke i har nævnt det
-
Det tror jeg ikke er nævnt - nogen begrundelse?
-
Well - det kan faktisk bare være en tidsforskydelse i DCF'en. Vi kommer jo nærmere og nærmere cashflowet, og dermed bliver nutidsværdien af DCF'en også højere. Jeg mener at Nordea opererer med en wacc på 9,8% - så alene det at tiden går, kan blive en grund til at opjustere, hvis man fastholder forudsætningerner
-
Det er af samme grund at GEN kan gå hen og blive en guldrandet investering over de kommende år. Hvis det cash flow, analytikerne estimerer, materialiserer sig - så vil aktien mindst stige med wacc'en
-
...så i Nordeas tilfælde med 10% pa - lidt bedre end en opsparingskonto...
-
og i de analyser vi har set indtil videre er der ikke inkluderet noget særligt for humax-tf-adc, duobody, hexabody eller noget helt 4., som vi ikke har hørt om endnu
-
så det kommer oveni...
-
Det tror jeg ikke - har det ikke lige været ude og opjustere til 325?
-
vi har ikke været over 250 i langt tid og kræver nyhed... håber den kommer det efter folk bliver klogere i aften. Tror stadig på et bedre resultat i 2014 end analytikerne vurdere. GEN melder jo typisk konservativt ud så de kan komme med opjustering senere

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind