Genmab — Marts 2014
-
...og så kan du jo glæde dig til dagsordenen falder på humax tissue factor antibody drug conjugate...
-
btw er du tilbage på PI for good eller bare midlertidigt ?

-
det er sgu'ette mig der navngiver de medikamenter - jeg havde nok kaldt den for Bent
-
...eller Yvonne - jeg ved ikke lige hvilket køn, der er kotume
-
Ovarian kræft er til kvinder og Prostata kræft til mænd , sq da ikke så svært

-
Godt man kun er 25 år
regner med at Jan opfinder kuren mod kræft inden jeg bliver gammel -
-
Hvorfor det - humax-tf-adc er jo en giftig satan
-
ja, der er i den grad plads til forbedring af cancer-behandlingen. Og helst hurtigt
-
nu er dagen selvfølgelig ikke omme - men det er ikke gået helt så slemt, som jeg kunne have frygtet pga biotek i US i fredags og hele Krim-balladen
-
Forventninger til i morgen http://medwatch.dk/Medicinal___Biotek/article6530779.ece?utm_source=Feed&utm_medium=latest
-
-
Den får lidt tæsk nu. Der er ikke biotektime

-
risk of doing business - sådan er det når investorerne hellere vil have -0,25% på indskudsbeviser end hjælpe med til at kurere kræft
-
man må også bare sige at deutsche, DDB, Nordea mv. ikke har været stærke til at overbevise deres kunder.
-
De har mega høje kursmål og gode analyser mv. men de har ikke fundet nogle som vil købe større op
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind