Genmab — Februar 2014
-
Og mon ikke at flere banker bliver interesserede, når hele dara programmet kommer igang? Det lader til at dara, er det der interesserer Deutsche
-
deutsche bank spår jo data fra pivotlastudiet til ASH 2014, en filing primo 2015 og godkendelse ultimo 2015

-
tak spids - det er en hastighed, vi ikke tidligere har set i GEN!
-
Vi mangler Carnegie idag
-
sagtens - men så skal de jo også lige overtale deres kunder derefter, så det kan godt tage lidt tid med effekten
-
Lidt nyheder vil ikke være af vejen - det giver Goldman en mulighed for at skifte mening og ændre deres target på 175. Så slipper vi for det drivanker
-
Carnegie køber igen nu

-
Ville jo helst bare flytte aktierne men det giver ikke ret til belåning. Så kan de lige så godt stå hos Nordnet. Men skal jeg bruge den som Margin hos Saxo. Så skal jeg sælge og realisere en ok gevinst. For derefter at købe CFD´er hos Saxo. Det koster nogen procenter men når jeg mener aktien nok skal stige mere end renten de næsten 4-6 år så burde det jo ikke være et problem. Men det er jo også en gearing på ca. 50% i en aktie. Det vil stå på side 1 i alle bøger at det er dumt.
-
Stiger stille og roligt...dejligt med Nordea tilbage i toppen af købersiden. Dog Tysken der fører an. Kan det blot være pga. den rapport fra sidste uge, eller køber de ind på de tror der sker noget om 14 dage til regnskab ? For regnskab plejer at være non-event. Men denne gang har de jo snakket om at guide for milestone mm.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind