Genmab — Februar 2014
-
vi må vel også stole på at GSK nok skal starte phase III hvis de mener der er et marked for Arzerra der. Hvis de fravælger er det jo fordi de vurderer at konkurrenterne har bedre produkter og så lider patienterne nok ikke
-
Det virker bare sindsygt hvis GSK ikke går videre i autoimmun. Da de ændrede GSK aftalen tilbage i 2010/2011 "købte" GSK jo en lavere royalty sats i Autoimmun samt ingen milepælsbetalinger i autoimmun + fjerne de 2 første salgsmilepæle.
-
Genmab fik 800 mio. upfront dengang. Det giver ingen mening at GSK gav genmab penge og andre favorable vilkår for at få bedre vilkår indenfor autoimmun og så senere droppe det helt.
-
Men Jan lavede godt nok en genial aftale med GSK da han ændrede Arzerra aftalen.
-
ja det var vidst et Teva stof
-
eller BMS - en af de 2 mener jeg
-
jeg følger ikke så godt med i Autoimmune sygdomme må jeg ærligt erkende. Udover selvfølgelig det jeg følger QCOR. Acthar vækster jo meget pt. i både MS, RA mv.
-
-
Alemtuzumab var jo også den tidligere konkurrent i CLL inden den blev taget af markedet.
-
mornings - kiggede lige på chatten - hvis dara virkelig har en CR i 90-100% intervallet for tungt behandlede patienter, så går der ikke mange dage før den også er godkendt i first line. Om ikke andet de-facto, for der vil der være et tungt off-label salg på den
-
nu er dara jo ikke så langt endnu, men vi får vel forhåbentlig snart nogle data - eller en opdatering fra JJ om planerne for dara...
-
f.eks. er Jan's 1,5 uge ikke gået endnu...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind