Genmab — Februar 2014
-
mon ikke nogle gode nyheder vil få vores tabte volumen tilbage
-
om ikke andet, så får vi et meget klarere billede med FYE ifm 2013 regnskabet
-
vi får også en større klarhed over milestones i forbindelse med årsregnskabsaflæggelse. Jan og David har sagt at de vil komme med en delvis guidiance for 2014 eller en slags klarhed over hvad vi kan forvente af milestones going forward
-
15k warrants udstedt til kurs 210. Er det ikke lidt uden for nummer?
-
det kunne vel næsten antyde at GEN ikke har egne nyheder liggende på skrivebordet lige nu
-
hvis det var mig, der skulle uddele warrants, så ville jeg ikke åbne mig op til den slags spekulationer - jeg tror ikke vi skal regne med at høre noget fra GEN selv den næste uges tid eller to
-
umiddelbart burde der vel heller ikke være det store - det skulle være på uni eller hexa. Resten er lidt for langt væk til at lave deals på
-
...men lige nu vil jeg da meget gerne være helt forkert på den...
-
Der kommer ikke nyt inden regnskabet 6/3 tror jeg.
-
Omvendt har vi jo fået at vide at de phase III data der kommer med Arzerra vil være i H1 2014, så de kan jo potentielt komme anytime. Maintaince studiet kan jeg dog godt se komme i juli/august først, men man ved aldrig
-
det er måske også rigeligt for mig at læse ind i en udstedelse af 15k warrants
-
sukker mener vidst at bulky studiet og phase II studiet kan komme først, altså de 2 små af dem. Omvendt har DLBLC været færdigrekruteret længe nu og det er event dreven, altså randomiseret direkte op mod Rituxan, så de topline burde være til at se
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind