Genmab — Februar 2014
-
og 1st line er
godkendt indenfor 90 dage vil jeg skyde på -
T-73 dage
-
Hvad er det for en flok grædekoner herinde. Arzerra øger, der er labeludvidelse inden 73 dage. 4 studie read-outs. Penge i kassen til investering i fremtiden. Duobody og Dara milestones om hjørnet. Hexabodydeal hvem ved?
-
Det er koldest fø
r solen står op. -
jeg er glad for de arzerra tal. 1st line uptake kan drive den højt op, men trist emission. Hate it
-
Hej Martin
Jeg synes vi har haft en meget news rig dec - plus en duoBody aftale i januar. Det er desvaerre ikke os det bestemmer timing med newsflow men hvis man kigge paa vores milestones for 2014 har vi mange ting paa trapperne i aar - saa lad os haab for et godt aar.
God weekend tild dig ogsaa.Vh Rachel
-
Jeg var lige inde og kigge i Clinicaltrials. i januar 2014 har man fjernet en del sites fra det første darastudies phase II del. Det kunne tyde på at man næsten er færdigrekruteret her når man begynder at fjerne sites. Det er kun Vejle (Plesner) og Boston (Richardson) tilbage der rekrutterer så vidt jeg kan se. de er også primary investigators mener jeg
-
PFS data fra det studie må meget gerne være med på ASH eller måske endda ASCO i år. det er det eneste vi rigtige mangler at se med dara, altså gode PFS. Vi ved det giver høje responser, nu skal vi bare også se at de responser kan holde længe
-
er der ikke snart gået 1,5 uge siden 9. januar?
-
T - 68 i øvrigt
-
tror du, hun kan afklare, om der er gået 1,5 uge?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind