Genmab — Februar 2014
-
Det er også bare farligt, for pludselig får du gode DLBLC news eksempelvis og så hakker den 10% op fra morgenstunden
-
omvendt er dårlige DLBLC news også en mulighed og de kan smide aktien 20% ned nærmest
-
helt enig. Men markedet har jo også fået tæsk generelt og så får biotek jo altid dobbelt tæsk når der sker usikkerheder
-
enig, regnskabet og CC herefter skal give mange svar. og forhåbentlig PI Q&A
-
men der er en måned til endnu
-
som jeg skrev til Solsen i en mail. De indgik daraaftalen i august 2012 hvor jan snakkede om stor udviklingsplan og 3500+ patienter. 1,5 år efter har de startet 2 studier op (hvoraf kun det ene er igang med at indrulle) der skal indrulle i alt 250 patienter. Det er pinligt langsomt
-
hvis man kigger på det samlede salg er arzerra trods alt ved at blive et rimeligt medicinalprodukt med salg for for over 600 mill nærmere 700 mill dkk om året. Og hvis de kan holde kan få fat i en meningsfuld måde i 1st line, så har jeg svært ved at se at den ikke bliver en blockbuster.
-
i dollars
-
og 1st line er
godkendt indenfor 90 dage vil jeg skyde på -
T-73 dage
-
Hvad er det for en flok grædekoner herinde. Arzerra øger, der er labeludvidelse inden 73 dage. 4 studie read-outs. Penge i kassen til investering i fremtiden. Duobody og Dara milestones om hjørnet. Hexabodydeal hvem ved?
-
Det er koldest fø
r solen står op.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind