Genmab — Januar 2014
-
Men stadig nogle voldsomme fald i forhold til resten af markedet de sidste par dage
-
topo, zealand, bava og veloxis får også tæsk idag. Folk vil ud af biotek nu
-
GEN klarer sig faktisk ret godt - pcyc er lige nu nede med 7%
-
Jeg syntes, at der mangler en dara-update i min inbox. Har jeg misset noget?
-
Der mangler både Dara og Hexa. Det holder ikke det her, men at starte et nyt studie engang hver halve år og så ellers ikke fortælle mere og samtidig kalde stoffet det mest lovende
-
Der skal handling bag. Er produktet så godt som de siger må de jo starte deres 4.000 patienter store studier
-
gad vide om GEN gav Janssen lidt for store frihedsgrader i aftalen? Det virker næsten som om GEN intet har at sige ifht dara længere
-
Om ikke andet, så må der være en ordentlig update under opsejling ifm årsregnskabet. Jan slipper nok ikke for at begrunde sit FYE - og der er store ting at leve op til efter et positivt resultat i 2013
-
Genmab har helt sikkert ikke ret meget at skulle have sagt angående Daratumumab - sådan er det når modparten afholder alle udgifter og det er vel også rimeligt. Problemet er stadig at Jan lovprisninger, hvor vi snart for alvor mangler at se det tage fart. Det ender med de bliver kørt over endnu en gang !!
-
...mon det kan være en del af forklaringen på, at Jan & David gerne vil have nogle penge til at sætte kul under de nye kandidater?
-
der må simpelthen ikke ske det samme som med Arzerra. Da Arzerra kom frem for alvor i 2008-2009 troede alle jo det skulle overtage Rituxans plads. Så kom Gazyva og Ibrutinib pludselig. Det samme må ikke ske med Dara.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind